Moj obroč

Kategorije

Strani

Ta trenutek na mojem obroču

web counter

Arhiv

Za vzdržljivost premagala magično mejo 210 km

21.08.2010

Vedno sem imel v mislih, da bi po dobrem letu mojega kolesarjenja moral sebe in moje kolesarske prijatelje razveseliti z eno izmed kolesarskih etap, ki bi pomenila prelomnico mojega kolesarskega početja.

V vseh teh prevoženih kilometrih (skupno 3587)je ostalo kar nekaj odličnih izkušenj, ki so mi v tem obdobju pomagale, da sem uspel iz svojih mišic izvleči maksimum in se pripeljal na posamezne cilje, ki so bili lani v podobnem času zame samo velika želja.

Hitro sem spoznal, da je pomembno naj prvo v svoji glavi oceniti kakšne so moje možnosti da dosežem posamezne kolesarske cilje in s kom naj bi se podal na te  kolesarske poti.

V letošnjem letu sem še posebej poskrbel, da se me bodo počasi vse okoliške vzpetine zapomnile. Do sedaj sem jih prevozil kar nekaj in priznati moram, da sem vse tudi zmogel. Najtežje mi je bilo v trenutkih, ko sem moral priznati sebi, da bodo posamezne strmine še malo počakale. V istem trenutku pa sklenil, da bom v prihodnje naredil vse, da se me bodo enkrat za vselej vsi ti klanci “usmilili” in mi dovolili, da jih zvozim.

V tem obdobju sem skupaj z Goranom in Žarkom prevozil posamezne poti, ki so mi omogočile primerjavo moje letošnje telesne pripravljenosti. Nekatere sam večino pa skupaj smo zmogli in ponovili vzpone na Javor, Rakitno, Kurešček, Katarino, Janče, Kamniško Bistrico, Dobeno.

Žarko je bil med tistimi, ki mi je pomagal, da sva skupaj zmogla načrtovan kolesarski podvig za najina leta. Prevozila sva pot iz Ljubljane do Jezerskega in nazaj v skupni dolžini 143km.

Te dni pa sva premagala za naju oba magično mejo 210 km v enem dnevu.

Prevozila sva pot iz Ljubljane preko Soriške planine in se spustila v dolino Bohinjske Bistrice. Od tam sva nadaljevala pot preko Bleda in Lesc do Kranja in se proti večeru vrnila v Ljubljano.

Danes se že veselim načrtovanega načrta, ki ga bomo izvedli meseca  septembra, ko se bom s svojimi kolesarskimi kolegi  s kolesi podal proti morju. Cilj je meni drago ribiško mesto Izola. Pripeljal se bom s kolesom na Blogersko srečanje.

To bo zame vrhunec letošnje kolesarske sezone in posebna nagrada za nazaj, ko sem želel, da bi zmogel in naredil nekaj zase v spomin na meni najdražje in vzpodbudo vsem, ki so postavljeni pred dejstvo, da bodo zmogli in uspeli premagati vse, kar se jim bo postavilo po robu.

Gledam naprej in želim, da vidite nekaj dobrega v tem tudi vi.

Naredite nekaj dobrega zase.

18 komentarjev »

1. Čivka pravi

Tako ponosna sem na tebe, da… :oops: :oops: Ti si živ dokaz, da se DA, vse se da, če se le odločimo in to tudi speljemo in, ker tudi sama kolesarim vedno bolj prihajam do spoznanja, da smo sposobni veliko več, kot si “mislimo” tako da… vso spoštovanje za vsak kilometer, DrMagnum! Vesela sem, ponosna sem, vzhičena sem nad tem, kako tvoj svetilnik sveti :oops: Pozdravčke iz koroške, Andreja

22.08.2010 ob 08:05 | #

2. drmagnum drmagnum pravi

Čivka hvala. :wink: Tudi jaz sem ponosen nate. Takrat ko sem pomoč najbolj potreboval, si mi pomagala stopiti na vrh, ki sem si ga želel samo v sanjah. Danes je to resničnost in hvala tudi tebi za vse tvoje vzpodbudne besede in pohvale.

Vabim te, da se z nami zapelješ s kolesom do Izole. Pozdravčke tebi in vsem tvojim. :roll: :razz:

22.08.2010 ob 08:12 | #

3. akvarijska pravi

Čestitke. Super, super, super.

22.08.2010 ob 09:48 | #

4. nevenka nevenka pravi

Čestitam za izjemno vztrajnost in pridobljeno vzdržljivost. Veliko volje in trdega dela je vloženo v tak podvig. Jaz premagujem drugačne napore, najbrž mojemu zdravju ne koristijo kaj prida, a so za mojo dušo vseeno pomembni. Bolj žalostno bo, če bo moj trud čisto zaman. In verjetnost je kar velika. Včasih se človek ob nekaj dobesedno spotakne in ne more naprej. Rada bi najprej to nekako premagala. Da se mi bodo lahko odprle nove planjave. Izola je daleč, a je zelo prijeten cilj :-)

22.08.2010 ob 09:51 | #

5. drmagnum drmagnum pravi

akvarijska: Hvala. :grin: Vem, da tudi ti pridno vrtiš pedala. Kako ti gre?

22.08.2010 ob 12:50 | #

6. drmagnum drmagnum pravi

nevenka:iz svojih izkušenj vem, da je potreben čas, da najdemo smisel in moč. Naj prvo moramo v sebi najti svoj mir in sprejeti trenutke, ki nam prinašajo slabo in v njih najti delček dobrega za jutri. Počasi iz teh delčkov lahko sestavimo sebe in najdemo možnosti, da se izvlečemo iz težav. Trenutek za trenutkom lahko v sebi najdemo potrditev, da nam bo uspelo. Pa vendar se vsakemu od nas pojavi dvom, ki nam jemlje moči in voljo. Vseeno velja, da se poženemo naprej in se čim manj oziramo nazaj. Želim, da ti uspe korak na bolje.

22.08.2010 ob 13:00 | #

7. nevenka nevenka pravi

Hvala drmagnum.

22.08.2010 ob 14:43 | #

8. bin pravi

Bravo drmagnum! :)

Izola čaka zmagovalce! ;)

22.08.2010 ob 21:33 | #

9. noah noah pravi

Ti si sila :lol: sicer pa sploh nisem dvomil v tvoje sposobnosti :lol:

23.08.2010 ob 19:30 | #

10. Don Marko M pravi

uf frajer, pa ti si postal prava parna lokomotiva :) ;) čestitke za vztrajnost, ki je vrlina redkih, a poglavitni smisel celote….in ja, odzval se bom tvojemu apelu, da (spet) nekaj storim zase….in zato bom ponosno oplemenitil tvojo skupino in odkolesaril svoj prispevek, ko prihajaš na Obalo….in to na old tajmerju ;) …..pa srečno vožnjo na nove zmage ti privoščim…ker zmoreš vse, kar si zamisliš….

24.08.2010 ob 09:23 | #

11. drmagnum drmagnum pravi

bin:Hvala. :cool: Priznati moram, da to vožnjo čakam, kot mali otrok, ki se odpravlja na zaslužene počitnice.

25.08.2010 ob 16:44 | #

12. drmagnum drmagnum pravi

noah:štejejo samo dejanja. In tako upam, da bo vse dobro na moji strani, da zmorem in dočakam, da se zapeljem v mojo Izolo. Te dni na kolesu sem bil dostikrat z mislimi tudi na dni, ko se bo tebi uspelo v mojem spremstvu s kolesom zapeljati proti Portorožu. Se vidimo :roll: :grin: :cool:

25.08.2010 ob 16:49 | #

13. drmagnum drmagnum pravi

Don Marko M: veliko mi pomeni, da vsi na primorskem držite pesti zame. Ne pozabim pa nikoli tvoje pripravljenosti, da me boš s svojim old tajmerjem pričakal na vrhu Črnega Kala. Hvala ti še enkrat. Ko te bom zagledal na vrhu bo to znak, da sem zelo blizu svojega letošnjega kolesarskega podviga. :lol: :wink:

25.08.2010 ob 16:54 | #

14. Simon pravi

Čestitam!! Vidim, da je kondicije dovolj. Razdalja in pot pa je sedaj, za tebe, odvisna samo še od tvojih ciljev. Se slišimo in upam tudi vidimo.

1.09.2010 ob 10:57 | #

15. Dajana pravi

Bravo drmagnum! :smile: :smile:

1.09.2010 ob 11:11 | #

16. drmagnum drmagnum pravi

Simon:hvala za čestitke. :cool: Povedati ti moram, da ob vsakem vzponu pomislim na tvoje nasvete, ki sem jih dobil ob najinem vzponu lani na Rakitno. Takratna tvoja šola se mi je obrestovala. Danes sem pripravljen in zmorem premagovati zastavljene kilometre. Ravnokar sem se vrnil iz današnje kolesarske poti iz Ljubljane na Jezersko in nazaj.Skupaj sem jo prevozil z Milošem in Žarkom. Vse tako kaže, da je to zadnja pot pred našim odhodom v Izolo. Načrtujemo, da bi prihodnji četrtek odšli na pot. Drži pesti, da mi bo uspelo.

Pozdrav tebi in Milanki. Upam, da se kmalu vidimo.

1.09.2010 ob 21:49 | #

17. drmagnum drmagnum pravi

Dajana: hvala! :razz: :grin:

1.09.2010 ob 21:50 | #

18. Elva Y. Horne pravi

Želja, da bi ohranila naslov državne prvakinje v kronometru, je bila velika, vedela pa sem, da bo težko, saj je v zadnjih mesecih v kronometru zelo napredovala tudi Polona. Med ogrevanjem sem imela odlične noge, a me je tik pred štartom spet vrgla iz tira tehnična napaka, nalomljen bloke na kolesarskem čevlju. Za zamenjavo čevljev ni bilo dovolj časa, zato sem začela vožnjo zelo previdno, da ne bi do konca razpadel. Med vožnjo nisem imela pravega občutka, če sem hitra ali počasna, pred obratom, ko sem srečala pred menoj štartajoči Polono in Alenko, pa se mi je zdelo, da bo treba povečati hitrost. Odmislila sem težave in le sledila navodilom spremljevalcev, Andreja Hauptmana in Mihe Koncilja. Ponosna sem, da sem imela že tretje leto zapored za sabo enega najboljših slovenskih kolesarjev vseh časov, Miha, trener dečkov pri Radenski, je pa tudi odličen motivator. S skupnimi močmi nam je uspelo zmagati. Sicer samo za sekundo, a sem na svoj dosežek vseeno zelo ponosna. Dober občutek je premagati zelo dobro kolesarko.

13.02.2013 ob 06:41 | #

:mrgreen: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :roll: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad: