Moj obroč

Kategorije

Strani

Ta trenutek na mojem obroču

web counter

Arhiv

Na Malem Maratonu Franja 2010

14.06.2010

Nisem potreboval veliko časa za odločitev, da sprejmem povabilo mojega prijatelja Žarkota, da se udeleživa Malega maratona Franja. Predvsem me je v to odločitev vodila želja, da skupaj z njim tudi tokrat dosežem cilj. Priznati moram, da se mi je že v soboto, ko sva odšla po štartni številki zazdelo, da udeleženci niso vsi samo rekreativni kolesarji.

Da je prevoziti progo v svoji dolžini približno 96 kilometrov za vsakogar podvig, mi je postalo jasno, ko sva v strnjeni koloni kolesarjev “lovila” glavnino, ki je zagrizeno in hitro podaljševala razliko med nama.

Ko sva počasi in premišljeno zagrizla v Vrzdenski klanec je večina že hitela proti Lučinam do Gorenje vasi in cilju proti Ljubljani.

Že pred Škofjo loko nama je postalo jasno, da so organizatorji premalo pozornosti posvetili oskrbi vseh udeležencev, ki smo vsak za sebe vrteli pedale in želeli priti do ciljne črte v BTC-ju do 17.00 ure.  Če bi to uro premaknili na 18.00 bi nama uspelo priti do cilja. Tako pa sva  imela prevelik zaostanek pred glavnino in premalo časa da bi prevozila ciljno črto do 17.00 ure, v BTC City.

Organizatorjem bi za prihodnje leto svetoval, da bi bolje poskrbeli za vse udeležence poti. Tako bi se lahko okrepčali na postavljenih okrepčevalnih postajah vsi, ki smo to okrepčilo najbolj potrebovali. Tako pa sva z najinim zaostankom lahko samo začudeno opazovala , kako nama pred nosom odnašajo vodo in ostale napitke. Še sreča, da so naju začudeni organizatorji na okrepčevalni postaji med pospravljanjem ostalih odpadkov vseeno postregli z vodo in čajem.

Kaj zmore večina teh udeležencev na poti sem si lahko samo predstavljal saj sva skupaj z Žarkotom večino poti vozila kot zadnja in tako uspela samo prepeljati pot, ki  sva se jo namenila prevoziti. Večina je bila že na cilju, ko nama je uspelo pripeljati do najinega  konca poti.

Ko sva ob burnem navijanju nogometnih navijačev v enemu izmed ljubljanskih lokalov iskala vzroke za najin zaostanek sva ugotovila, da vseeno  zmoreva.  Da pa bi lahko z vsemi udeleženci vozila z ramo ob rami, pa bova morala vrteti in vrteti pedale najinih “konjičkov” in prepustiti tekmovalnost  predvsem mlajšim od naju.

Nikoli se ne ve. Morda se te poti ponovno lotiva prihodnje leto. Zagotovo pa mi je v največje veselje, da sem pot prevozil zase in za spomin na mojo hčerko v letu, ko bom praznoval svoj šestdeseti rojstni dan.

20 komentarjev »

1. andrej pravi

čestitam…. važno je priti do konca… ne glede na uvrstitev… Drugo leto bo še lažje….

14.06.2010 ob 09:44 | #

2. bin pravi

Jasno, da ste prišli prepozno. Je treba kolesarit, ne pozirat – fotografirat. :wink: Dobro ti gre, drmagnum. :) Na mojem biciklu je letošnje stanje števca še vedno: 00,00 :oops:

14.06.2010 ob 10:55 | #

3. akvarij pravi

Jaz si zmeraj želim, da bi na takih tekmovanjih imeli tudi nagrade za tiste, ki progo prevozijo/pretečejo zadnji…:razz: Sicer pa čestitke za prevoženo progo!

14.06.2010 ob 13:21 | #

4. nevenka nevenka pravi

Ta maraton je bil trda preizkušnja. Priti na cilj je bila gotovo zmaga.

Pred leti sem sem polna navdušenja odpeljala na Ig in nazaj, potem se mi je zdelo, da cel teden nisem mogla ne hoditi ne sedeti tako kot je treba. To je bil moj zadnji maraton :-)

14.06.2010 ob 13:32 | #

5. LEON pravi

ali so noge kej utujene in opečene :grin: res da smo skupaj prevozili samo 1/3 poti, vseeno mi je bilo v zadovoljstvo se družit z vama. Naslednjič , ko ne bomo imeli številk na hrbtu po bomo cilno črto prevozizli skupaj, mogoče že kej kmalu :grin:

14.06.2010 ob 14:13 | #

6. drmagnum drmagnum pravi

andrej; opazil sem, da je zelo odvisno od dneva, kako premagamo vse te pogoje, ki so narekovali tempo in način, kako se pripraviti na vožnjo. Sam sem dosegel svoje. Dal sem si eno od meni dragih “daril” za svoj letošnji okrogli jubilej. Želim, da bi bilo takšnih čim več.

14.06.2010 ob 14:34 | #

7. drmagnum drmagnum pravi

bin: zgledoval sem se po tebi. Naravo je treba začutiti pa tudi za ceno zmagovalnih lavorik. Je pa resnica, da vsega tega tekmovalnega ritma in vročine nebi prišel cel in zdrav do cilja. Tako pa sem poln spominov na včerajšnji maraton in vesel da se je za naju z Žarkotom vse dobro končalo. Kapo dol vsem, ki so dosegli svoj cilj.

14.06.2010 ob 14:38 | #

8. drmagnum drmagnum pravi

nevenka:obstajajo gel obloge za sedež. Tudi sam sem jo imel na svojem sedežu prvih petsto kilometrov. Potem pa se je moja rit :lol: navadila in teh problemov več ni. Predlagam, da ponovno vzameš svoje kolo. Izberi si krajše poti in videla boš da se ti bo trud obrestoval. :razz:

14.06.2010 ob 14:45 | #

9. noah noah pravi

Bravo Dušan :smile: važno je sodelovanje in zadovoljstvo, tudi kakšno pivo :smile: organizatorji pa res nimajo pojma do katere ure mora biti cilj še odprt :roll:

14.06.2010 ob 21:06 | #

10. Marjan pravi

Bravo! Tudi jaz sembil prvič na malem maratonu Franja. Sicer to za mene ni bil maraton ampak dirka za pokal Franja toda jaz osebno sem imel za cilj prevoziti progo do 17 ure a mi je na srečo to uspelo do 16 ure. Celo pot sem se čudil zakaj toliko prometa z reševalnimi vozili v moji bližini in na koncu mi je bilo jasno , da ne zaradi mene ampak zaradi vseh nas, ki smo bili čisto med ta zadnjimi…. mogoče drugo leto spet… pa lep pozdrav.. medaljo pa vseeno imam …pa lep spomin bo ostal na vse to čeprav na koncu nisem dobil radlera, ker ga je že zmanjkalo pa nič za to. Čestitam organizatorjem, kajti to ni mala stvar…

15.06.2010 ob 22:09 | #

11. drmagnum drmagnum pravi

noah:Prav imaš. Sodelovati je potrebno in uživati v vožnji. Močni so občutki sodelovati na maratonu. Upam, da mi bo uspelo sodelovati še na katerem od teh. Če bi bilo po mojem, naj bi organizatorji startno črto imeli odprto do 20.00 ure. Po svoje jih pa tudi razumem, da je težko in zahtevno toliko ljudi zadrževati na teh mestih.

16.06.2010 ob 08:26 | #

12. drmagnum drmagnum pravi

Marjan. Lep pozdrav na mojem obroču in čestitke seveda za dosežen rezultat na maratonu.

16.06.2010 ob 08:29 | #

13. marjan pravi

Hvala! Veš jaz sem bil na maratonu z čisto navadnim mestnim treking kolesom, ki ima vso opremo in primerno temu tudi težo. Toda kljub temu sem cilj dosegel.

16.06.2010 ob 16:40 | #

14. drmagnum drmagnum pravi

marjan:tudi sam imam podobno kolo z vso opremo, ki sodi zraven. Očitno pa bom moral še kar nekaj časa vrteti pedale, :mrgreen: da bom kos večini udeležencev Maratona. :oops:

16.06.2010 ob 22:37 | #

15. marjan pravi

Ja, ja seveda…. jaz sem od lanskega maja pa do letošnjega maratona naredil 3200 od tega v tem letu blizo 800 pa plus maraton 100 pa še nekaj v teh dneh po maratonu tako, da se kar vrti. Veš , vozim se v službo s kolesom, če se le da in to je dnevno cca 20 km. Samo počasi in bo šlo…..

16.06.2010 ob 23:20 | #

16. goran pravi

Bravo, bravo. Čestitke za opravljen maraton.Vidim, da že pridno nabiraš kilometre za svoj letošnji glavni cilj – IZOLA.Še veliko km

24.06.2010 ob 20:48 | #

17. drmagnum drmagnum pravi

goran:lep pozdrav! Hvala za čestitke. Upam, da se nam boš pridružil in da nam bo vožnja do Izole tudi uspela. Vem, da tudi ti vrtiš pedale kolikor ti čas in zdravje dopuščata.

25.06.2010 ob 07:41 | #

18. drmagnum drmagnum pravi

LEON:hvala za naše druženje. Utrujenost je že pozabljena lepi spomini pa bodo ostali.

Hvala ti še enkrat.

25.06.2010 ob 07:42 | #

19. Don Marko M pravi

hja frajer, drugič se manj ustavljaj pri vsaki stojnici s kozarci, pa boš odvihral skozi še postavljen cilj.. :) ma v resnici ti zelo čestitam že za odločitev sodelovanja, kaj šele za v celoti prepeljano progo….že vidim, da bom moral iz mojega oldija prešaltat na nekaj brzin, če ti bom hotel parirati….razen če ne bom postavil nekja stojnic s pijačo ob poti… :)

1.07.2010 ob 13:40 | #

20. drmagnum drmagnum pravi

Don Marko M; sem se odločil, da drugič vzamem vse kar bom potreboval na poti kar s sabo. Drugače pa kar v priprave, da bo katera od stojnic tudi na poti do Izole. :cool:

Hvala! Tvoja pohvala mi veliko pomeni, ker veš kaj vse je potrebno, da zmoreš. Lep pozdrav in upam, da se septembra srečamo na poti v Izolo.

6.07.2010 ob 08:54 | #

:mrgreen: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :roll: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad: