Moj obroč

Kategorije

Strani

Ta trenutek na mojem obroču

web counter

Arhiv

Poceni češnje v Lidlu

1.06.2007

Z Neno sva obiskala nov trgovinski center Lidl. Namen je bil, da vidiva, kaj vse ponujajo po konkurenčnih cenah in česa vse smo zaradi cene pripravljeni nakupiti. Takoj pri vhodu sem srečal svojega sodelavca. Zatrdil mi je, da v ponudbi ni nič posebnega razen piva, ki je po kvaliteti dobro, je pa zelo poceni. Ko sva vstopila sem takoj ugotovil, da je to podobno skladišče s svojimi prehrambenimi izdelki, kakor Hofer. Večina se je vrtila okoli poletne obutve in oblačil. Posamezniki so bili zagnani za ugoden nakup raznih koles, kamp opreme. Večina pa je brskala po sadju, mlečnih in mesnih izdelkih in seveda sadju. Kar vrsta se je nabrala nad ugodno ceno, ki je vabila kupce za nakup češenj. Na plakatu je bila z veliki številkami napisana cena o,69 EUR. Ko pa je pogledala na ceno, pa je ugotovila, da so vseeno predrage. Cena je bila namreč za 100 gramov in ne 1 kg kakor je bila do sedaj navajena večina kupcev. Skoraj 7,00 EUR-ov za kg je bilo pa preveč. Ko mi je pokazala s kako majhnimi črkami je zapisano da to velja za 100 gramov sem opazoval obnašanje kupcev. Večina je vestno prebirala naložene češnje in jih tudi po kilogram in več dajala v svoje nakupovalne vozičke. Posamezni kupci so ugotovili trgovsko prevaro in nabrane češnje stresali nazaj na kup. Opazim prodajalca, ki iz blagajn nosi vrečke češenj kupcev, ki so šele ob blagajni ugotovili, da češnje niso tako poceni. Počasi sva se pomikala v vrsti za blagajno. Ponovila se je ista zgodba. Vsak od kupcev, se je ob pogledu na ceno premislil in v zadregi iskal izgovor in opravičilo zakaj jih ne bo plačal. Nena je hitro ugotovila, da poteza trgovcev Lidla ni poštena do kupcev. Z veliki črkami bi morali napisati da je deset dekagramov češenj samo 0,69 EUR. Sem prepričan, da potem ne bi bil takšen interes za njih. Pomislim pa, če je bil vsaki deseti v zadregi, ko mu je blagajničarka povedala ceno in je češnje vseeno plačal, bo drugič premislil, če ga bo pot še vodila na ugodne nakupe v trgovski center Lidl.

14 komentarjev »

1. ana pravi

Meni se neka trgovina priljubi ali pa tudi zameri. Enkrat sem bila v trgovini vsa zamišljena, polna enih svojih misli, mudilo se mi ni … in ko sem prišla do blagajne, so mi pregledali še torbo! Tako zamalo se mi je zdelo, da tja nisem šla več cela leta. Bila sem jim sumljiva! Sicer grem pa rada v trgovine, ki sem jih udomačila, kjer vem, kje kaj najdem, novih trgovin se mi ne da raziskovat. In mi je zelo lepo, ko me prodajalka kdaj na kaj opozori, na kakšno zanimivo, ugodno ponudbo. Najbolj me je pa nekoč pretresel trgovec, ki je rekel: Mi sicer tole imamo, a naše ni dobro. (Je razložil.) Pojdite v to in to trgovino, boste videli, da bo v redu! … Ja, taki me pa ganejo! Take cenim – pa ne ravno zato, ker morda jaz pridobim kakšen tolar …, temveč to, da vidim, da niso vsi pridobitni …

1.06.2007 ob 23:40 | #

2. vlatka vlatka pravi

drmagnum,

taka je praksa v Italiji. Piše na deset dekagrmov in ne na kilogram. Pri nas tega še nismo vajeni, na žalost. Se bo pa treba naučiti tudi tega. In Hofer ima finto, kjer piše, recimo, da so jagode po 2 evra, a nihče ne pogleda, da je to za 400 gramov. Navajam samo kot primer, ki niti ni tak. V bistvu pa je tako. In ker so ljudje vajeni, da piše za kilogram, vsi gredo tja. Potem pa na blagajni – boli glava. ;)

1.06.2007 ob 23:45 | #

3. vlatka vlatka pravi

ana,

že dostikrat sem doživela, da so mi trgovci sami svetovali, kam naj grem po določeno stvar, ker je bila pri njih slaba ali predraga :) ..In veliko merkatorcev vidim v Šparu, kjer, jaz osebno, najraje nakupujem.

1.06.2007 ob 23:49 | #

4. vlatka vlatka pravi

drmagnum,

moram to povedati. Najcenejše in najslajše češnje so na češnji naše sosede ;) ;) , tudi daes sem se jih najedla, pa jih nekaj dala v medico :) :)

1.06.2007 ob 23:55 | #

5. drmagnum drmagnum pravi

ana: Odnos do kupcev je pomemben. Kupec je kralj.

Vlatka: Dobro da si razložila nekaj navad od sosedov. Mi smo še zmeraj na kg. Brez moje Nene, bi jih tudi jaz nagrabil. No pa plačal tudi ne glede na to da zame niso bile poceni. Dobil sem pa tudi slino v usta, za sosedove češnje, ki jih ti pridno zobaš.

2.06.2007 ob 08:29 | #

6. čivka čivka pravi

Me Lidl še videl ni, Mercator se predrag mi zdi, so Hardija mi dol zaprli, v Šparu nič všeč mi ni, zato skoraj vsak dan v Tušu svojo denarnico “tušitam”… :oops:

2.06.2007 ob 08:48 | #

7. čivka čivka pravi

ups…. TUŠIRAM…. ;)

2.06.2007 ob 08:49 | #

8. ana pravi

Lani sem posadila tri češnje (30 km daleč, majhna drevesaca imam pa tudi 80 km daleč), zdaj pa čakam … kako se jih veselim! Ko sem bila otrok, sem živela na kmetiji, ko smo prišli iz šole, smo zlezli naravnost na češnje in ostali tam vnedogled (ko so nas prepodili starši zaradi dela). Pri nas so sicer bile češnje šele, ko je bilo šole že skoraj konec. In potem poleti češnje za zajtrk, za kosilo, za večerjo … Nobenih cen, vse svobodno, kar sem dosegla, upala doseči, je bilo moje …

2.06.2007 ob 09:01 | #

9. barbarap barbarap pravi

Takšne marketinške poteze se mi zdijo brezvezne. Dolgoročno si nabirajo minus točke. V Lidl me ne nese prav dosti in ob takšnih informacijah me bo še manj. :roll:

2.06.2007 ob 09:16 | #

10. čivka čivka pravi

Barbarap, res pogrešam tiste majhne trgovinice, ko si kot stranka nekaj veljal, imel iskren pozdrav, ko si vstopil… res,da ni bilo vsega na enem mestu ampak tudi to je imelo svoj čar. Sedaj pa… že trgovke v teh velikih trgovinah so tako “prazne”, delajo kot “stroji”, ne vem, Jaz se vedno počutim tako, kot da hodim po enem velikem inkubatorju :?

2.06.2007 ob 09:53 | #

11. barbarap barbarap pravi

Čivka, točno to! Z “udarom” velikih trgovin so izginile majhne trgovinice in njihov čar. Včasih smo kupili tisto, kar smo potrebovali, zdaj pa grem v (veliko) trgovino in nakupim še vse ostalo, kar sploh ni nujno. :twisted:

2.06.2007 ob 12:28 | #

12. čivka čivka pravi

Barbarap, sem zanalašč kupovala v Hardiju izdelke od proizvajalcev o katerih se mi še sanjalo ni, da jih sploh delajo in ne boš verjela, sem veliko ceneje prišla skozi mesec in drugačni okusi so nam bili zelo v veselje in tudi v izziv. Pa tudi perilo je bilo bleščeče belo čeprav nisem prala z Arielom ampak z… saj ti ne znam napisati imena pralnega praška, je bil pa pol ceneje! :evil:

2.06.2007 ob 13:32 | #

13. miha21 pravi

preveč ste razvajeni..ste si pa čist sami krivi,če ne preberete cenovne table..pač pa vas zanima samo cena..tak da nevem zakaj je zaj iz tega nastav takšen tabu… zgleda da ste nepismeni… js osebno pregledam celo cenovno tablo in ne sam cene… vi pa bi itak radi vse meli zastonj…in pol če pride do česa so pa trgovci krivi…zaradi vaše površnosti pri “branju” in to ni zavajanje kupcev…sj je lepo pisalo tam..sam vi ne berete je pa vaš problem.

11.06.2007 ob 22:35 | #

14. drmagnum drmagnum pravi

miha21;imaš prav! Brati in navaditi se bo treba.

11.06.2007 ob 22:48 | #

:mrgreen: :neutral: :twisted: :shock: :smile: :???: :cool: :evil: :grin: :oops: :razz: :roll: :wink: :cry: :eek: :lol: :mad: :sad: